21. juli 2013




er helt vild med den røde streg under "shoes" i overskriften, hvad syntes i?
Jeg ville have vist jer disse babies igår, men jeg havde slet ikke tid til at skrive et indlæg. Men en uge før jeg til Spanien, fik jeg disse lækre Nike Free Run 3.0 i sort. Jeg har brugt dem non-stop og jeg er SÅ glad for dem. De er godt nok lidt smådyre, men alle pengene hver! I dag har jeg igen været på stranden og ellers har jeg bare slappet af og hygget med the family. Hav en dejlig aften, kys fra V

3 kommentarer:

  1. Du har meget tynde ben :o og hvorfor er to af billederne slørede?
    Lav et indlæg med dine yndlings beauty produkter

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var de eneste billeder jeg lige havde og syntes det så meget fint ud.
      Det skal jeg nok, når jeg har lidt mere tid til det. Kys V

      Slet
  2. lav nogle flere indlæg! <3

    SvarSlet